Mam takie zdzanie:

Zum Glück niemand, nichts passiert. Unsere Lieblingsbeschäftigung war der Krieg mit Schnee

tylko nie rozumie slowka "Lieblingsbeschäftigung" prosze o wytlumaczenie co ono oznacza lub napisanie innego poprawnego wyrazu ;)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T20:56:51+01:00
Lieblingsbeschäftigung tzn. rozrywka
Pozdro
2010-03-04T20:57:44+01:00
Lieblingsbeschäftigung - to jest Ulubiona rozrywka
2010-03-04T20:57:45+01:00
"Lieblingsbeschäftigung" - rozrywka, działalność.