Uzupełnij:
W chrzcie świetym Chrystus......
W bierzmowaniu .............
W eucharystii..............
W sakramencie pokuty i pojednania............
W namaszczeniu chorych..........
W sakramencie świecen.........
W sakramencie małzeństwa.............

3

Odpowiedzi

2010-03-04T21:08:13+01:00
1) ..daje nam namiastkę Ducha Świętego.
2) ...dostajemy pełnię Ducha Świętego.
3)...pogłębia się nasze zjednoczenie z Chrystusem.
4)...daje nam szanse na poprawę i odpuszcza grzechy.
5)...Chrystus cierpi razem z nami
6)...dostajemy łaskę do sprawowania przynależnych nam obowiązków kapłańskich [nie wiedziałam do końca jak to ująć]
7)...daje nam udział w paschalnym dziele Jezusa Chrystusa.
5 2 5
2010-03-04T21:10:05+01:00
A) odpuszcza nam grzch pierworodny
b) jest przekazanie Ducha Świętego
c) .pogłębia się nasze zjednoczenie z Chrystusem.
d) polega na wyznaniu grzechów przez wiernego (zwanego penitentem) duchownemu (zwanemu spowiednikiem) odpuszczenie grzechów...
e)sakrament ten ma przynieść choremu ulgę w cierpieniu lub uzdrowienie.
f) nadaje władzę uświęcania, tj. udzielania innych sakramentów.
g) daje nam udział w paschalnym dziele Jezusa Chrystusa
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
  • Muki
  • Początkujący
2010-03-04T22:31:33+01:00
W chrzcie świetym Chrystus włącza nas w życie kościoła
W bierzmowaniu duch św stąpa na nas i prowadzi nas przez życie
W eucharystii wyznajemy wiarę w Boga
W sakramencie pokuty i pojednania żałujemy za grzechy i postanawiamy poprawę
W namaszczeniu chorych prosimy o rozgrzeszenie i żal za grzechy
W sakramencie świecen pragniemy aby w sposób szczególny duch św zesłał na nas moc pańską
W sakramencie małzeństwa oczekujemy miłości bliźniego
5 2 5