Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T21:03:24+01:00
Boromeuszki :D
http://www.wswietych.pszczyna.katowice.opoka.org.pl/boromeuszki.html

albo

felicjanki :)
http://www.wswietych.pszczyna.katowice.opoka.org.pl/felicjanki.html
1 5 1
2010-03-04T21:10:34+01:00
Franciszkanie - Zakon Braci Mniejszych. Założony przez sw. Franciszka z Asyżu, w 1209 r., jest to wspólnota z grupy zakonów żebrzących, są zakony - I zakon - męski(Bracia Kapucyni oraz drudzy - Konwentualni, jest więcej), II zakon św. Franciszka - żeński(np. Klaryski) i III zakon - świeckich(FZŚ)
Franciszkańskie działania obejmują: pomoc ubogim, misje, kaznodziejstwo, prowadzenie parafii i sanktuariów, działalność naukowa
1 5 1