Odpowiedzi

2010-03-04T21:03:29+01:00
Janusz Palikot nie został ukarany przez zarząd PO w związku z jego wypowiedziami o Radosławie Sikorskim. Kontrowersyjny poseł zapowiedział jedynie, że będzie "milczał" do końca prawyborów w PO. - Nie wierzę, że Palikot będzie milczał. W polityce częściowo gra jest indywidualna, a częściowo grupowa i trzeba to wypośrodkować, a Janusz ostatnio zaczynał grać na siebie, co szkodziło nam wszystkim, nam jako PO - mówiła w TVN24 posłanka Platformy Joanna Mucha.

Sejmowa komisja skończyła prace nad projektem zmian w IPN autorstwa PO. Zmieniają one zasady wyboru władz IPN i poszerzają dostęp do akt Instytutu. Sejm ma się zająć projektem na następnym posiedzeniu.

tylko 2 :))
2010-03-04T21:05:38+01:00
-spór o CO²-ustępstwa polski
-Podwyżka dla byłych prezydentów? Posłowie: Ale nie dla Jaruzelskiego
-Premier i prezydent osobno na uroczystościach w Katyniu
-Afera sopocka: Po co biznesmenowi Julke były dwa dyktafony?
-Było czy nie było ultimatum Komorowskiego?
-Sekuła pozostaje na stanowisku przewodniczącego komisj hazardowej
-Resort finansów straci wiceministra

nie weim czy dobrze
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T21:22:06+01:00
1. Przesłuchanie przez komisję śledczą pana Sławomira Nowaka (były szef gabinetu politycznego premiera)

2. Wpis na blogu Janusza Palikota sugerujący, iż Radosław Sikorski jest kandydatem " PO-PIS-u".

3. Konwenty wyborcze Bronisława Komorowskiego i Radosława Sikorskiego.

4. Sikorski na swym konwencie obraża Prezydenta mówiąc:
" Prezydent może być niski ale nie może być mały" zachęca również do skandowania Zwrotu :
"Były prezydent Lech Kaczyński"

5. Palikot przeprasza za wpis na blogu mówią, równocześnie, że podda się każdej karze wymierzonej przez komisję PO ta jednak nie zostaje wymierzona dzięki Komorowskiemu, który zagroził, że jak partia usunie Palikota on zrezygnuje z kandydowania. Ostatecznie sprawa kończy się na wpisaniu przez Palikota na swym blogu 100 razy zdania: " Radosław Sikorski jest dobrym kandydatem na prezydenta" jak życzył sobie Sikorski.

6. Lech Kaczyński krytykuje wystąpienie Sikorskiego mówiąc równocześnie iż prezydentem zostanie kandydat, który ma poparcie poważnych sił politycznych dodaje, że on takiego na razie niema wywołując tym stwierdzeniem burzę.

&. Ludwik Dorn prosi o ponowne przesłuchanie przed komisją do spraw "nacisku".

Licze na naj