Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • BKM
  • Początkujący
2010-03-04T21:05:10+01:00
1.Przede wszystkim prawidłowa ilość godzin snu dziennie.
2. Prawidłowe odżywianie.
3. Zdrowy tryb życia (tj. sport,prawidłowe diety, higiena osobista)
4. Dbanie o m.in. organy wewnętrzne (tj. nie palić papierosów i innych używek, nie pić alkoholi)
5. Zażywać duże ilości owoców bogatych w cenne dla organizmu witaminy.
Myślę że coś wybierzesz ;]
  • klus
  • Początkujący
2010-03-04T21:05:31+01:00
W głównej mierze od spełnienia zapotrzebowań pokarmowych organizmu (np. przyjmowania wody, substancji odżywczych, witamin), od wpływu warunków środowiska (np. temperatura, wilgotność) a także od czynników losowych (np. wady genetyczne)