Odpowiedzi

2010-03-04T21:06:49+01:00
Wolno biegasz, brzydko pachniesz, nic już Tobie nie pomoże. Czarne płuca, szybka śmierć, zamiast fajki radzę ci coś zjeść! Twoje ciało, płuca, serca już dziękują ci za to wielce.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T21:07:59+01:00
Papierosa w dłoni trzymamy,
pewien niesmak mamy.
Wszyscy palić chcą,
i nadają ton.
Palenie modne już nie jest,
Więc połóżmy temu kres.
Wszyscy ślepo za głupimi podążają,
ale satysfakcji z tego nie mają.
Więc rozum swój miejmy,
i z dnia na dzień piękniejmy.
1 5 1