Odpowiedzi

2010-03-04T21:06:17+01:00
1.Używać naturalnych przedmiotów np.: Eko Torby
2.Pomagać na czyszczeniu np.: osiedla
3.Segregować Śmieci.
4.Ograniczyć spożywanie i wyrzucanie np.: metalowych puszek
5.Sadzić drzewa ,dbać o zieleń.
6.Namawiać innych aby zachowali czystość w swoim otoczeniu.

Tym zachęcimy innych aby nie budowali fabryk,jeździli mniej samochodem,Globalne ocieplenie może być straszne.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T21:08:32+01:00
- zaprzestac wycinania lasow tropikalnych
-ograniczyc uprzemyslowienie poprzez mniejsza ilosc spalania wegla i ropy naftowej
-przywracanie do zycia niektorych ekosystemow
-tworzenie nowych ekostystemow
-stosowanie filtrow oczyszczajacych gazy prowadzone przez kominy
-calkowite izolowanie procesow produkcyjnych
-stosowanie benzyny bezoolowiowej
-rozwoj transportu rowerowego
-utrzymywanie pojazdow w db stanie technicznym
-zalesianie terenow miejskich
-zastepowanie freonow innymi subst.chem.
-zalesianie terenow porolniczych
-odsiarczanie wegla kamiennego
-stosowanie odnawialnych zrodel energii
licze na naj:);*