Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T21:13:09+01:00
Opis konika polskiego.
Jest małego wzrostu (średnio 134 cm w kłębie) ma silną i krępa budowa ma krótką szyje i nisko osadzoną.Waży ok 300kg. Wyróżnia się szczegołnie obfita czarna grzywa Jego ogon jest z jasnego włosi jest gruby . Konik ten ma umarszczenie myszate.
Wystepuje u niego poprzeczne prążkowanie na nogach.
Konik polski to koń spokojny, o łagodnym charakterze, zrównoważonym temperamencie, dużej pojętności i przemyślności. Ceniony jest za niezwykła wytrzymałość i odporność na choroby i trudne warunki utrzymania.Jest bardzo inteligentnym koniem

26 4 26
2010-03-04T21:15:10+01:00
Mój koń jest pięknym, silnym rumakiem. Jest młody, ma dopiero rok. Tak, więc jest źrebakiem. Nazywa się Rohan. Jest ciemnobrązowej maści z jasnymi plamami na grzbiecie. Jego grzywa także jest jasna. Między oczami aż do nozdrzy przebiega długa, beżowa plama. Konie zazwyczaj mają ciemne oczy, ale mój jest wyjątkowy-są koloru niebieskiego. To jednak nie wszystko czym różni się od innych koni jego ogon nie jest jednolity. Wygląda jakby miał pasemka-czarno-brązowo-białe.Często zadziera do góry uszy. Jest bardzo wierny i usłuchany. Kilka razy w tygodniu trenujemy razem. Skaczemy prze przeszkody(opony,belki). Rohan to bardzo wysportowany i najukochańszy koń.
Mimo, że jest ze mną dopiero rok za nic nie chciałabym go oddać.





13 4 13
  • Muki
  • Początkujący
2010-03-04T22:08:52+01:00
Koń jest to zwierze bardzo znane pochodzące z zachodu, posługują się najczęściej rolnicy do prac ciężki oranie itp.
koń jest to również atrakcja turystyczna typu (stajnie letniskowe)
13 3 13