Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-04T21:11:14+01:00
Cześć wiem że jesteś fryzjerem.Moim zdaniem to bardzo fajna praca,dzieki tobie ludzie mają bardzo ładne włosy.Niewiem dlaczego nie podoba ci się ona,jak każdy człowiek wiem że w twojej roli zdaża się że wychodzisz bez robotku.Ale cóż z tego powinieneś pamiętać że ktoś wogóle przychodzi do ciebie i wie że jesteś super fryzjerem.Więc chciałbym ci powiedzieć że podejście do tej pracy jest super a ja u ciebie tego nie widze.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T21:42:34+01:00
Droga Jadziu !
Od czternastu lat pracujesz w szkole jako pani woźna. Uczniowie zawsze Cię kochali i to do Ciebie, a nie pani pedagog chodzili ze swoimi problemami. Ostatnio jednak jestes bardzo smutna, powiedziałaś mi, że nie chce Ci się już sprzątać po tych coraz bardziej zarozumiałych uczniach uważających Twój zawód za 'ten z najniższej półki '. Owszem - dzieci wiedzą, że praca sprzątaczki nie wymaga dużych kwalifikacji, ale praca przyjeciela uczniów, pokazująca, że mimo niskiej pensji, można być pogodnym i otwartym człowiekem pokazuje im, że nie tylko pieniądze są w życiu ważne! Pamiętaj o tym, że te dzieciaki cię szanują i uwielbiają. Nie rozumiem dlaczego ostatnio straciłaś swój zapał do pracy? Chyba nalezy Ci się Twój pierwszy w życiu ! urlop. Przemyśl to.
Pozdrawiam,
Julka