Odpowiedz na pytania o swojej podróży autobusem, pociągiem lub tramwajem..
PO ANGIELSKU.
[ ja proszę o autobus. ]

1. what type of transpotr do you take? [ autobusem]
2. Where do you get on?[ tam gdzie pisze się gdzie wsiadać wpiszcie poprostu ` miejscowość ` ]
3. where do you get off? [ tu tak samo, gdzie wysiadać wpiszcie ` miejscowość` ]
4. how long does the trip take?[ 15min]
5. how often do you make the trip?[ codziennie]
6. how much do you pay for you tricket?[ 0zł. czyli nic nie placę.]


2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-23T11:21:12+02:00
Jeżeli odbyłeś już tą podróż użyj czasu past simple ( czsu past simple używamy kiedy znasz czas podróży - np. wczoraj)
1. I took a bus for my trip yesterday [ wczoraj pojechałem autobusem]
2. I got on in Kraków ( lub twoje miasto) [ wsiadłem w Kraklowie]
3. I got off in Wrocław ( lub inne miasto) [ wysiadłem we Wrocławiu]
4. The trip took 15 minutes [ podróż zajęła mi 15 minut]
5. I make a bus trip everyday [ jeżdżę autobusem codziennie]
6. I don't pay for a ticket, I have it for free { nie płace za bilet, mam go za darmo]
8 4 8
2009-10-23T14:15:53+02:00
I traveled with bus yesterday
I got in Warsaw
I got out in Cracow
raise the price she lasted 2 hour
it travels every day so many
I for ticket anything do not pay
1 2 1