Odpowiedzi

2010-03-04T21:15:58+01:00
3,5m * 2,5m * 1m = 8,75m3
8,75m3 * 3/4 = 6 i 9/16m3

m3 - metr sześcienny

Mam nadzieje, że pomogłem. :)
2010-03-04T21:18:13+01:00
Objętość 3,5m*2,5m*1m=8,75m3
3/4*8,75=6,5625m3

Chyba tak chyba że żle obliczyłam:)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T21:18:22+01:00
Dane;
3,5m-długość piaskownicy
2,5m-szerokość piaskownicy
1m-głębokość piaskownicy
Obliczenia:
3,5*2,5*1=8,75(m sześciennych)
8,75/4=2,1875
3*2,1875=6,5625(m sześciennych)

Odp.:Potrzeba 6,5625 m (sześciennych) na wypełnienie piaskownicy do 3/4 głębokości.
1 5 1