Odpowiedzi

2010-03-04T21:12:45+01:00
1450r.- wynalezienie druku przez Gutenberga
odkryciem Ameryki przez Krzysztofa Kolumba w 1492r.
7 3 7
2010-03-04T21:14:20+01:00
Za koniec epoko zwanej "średniowieczem" uznawane są 3 daty: upadek Cesarstwa Bizantyjskiego, który miał miejsce w 1453r, wynalezenie druku przez Gutenberga ok.1450 r.,a umowną datą końca średniowiecza jest odkrycie Ameryki przez Krzysztofa Kolumba w 1492.
9 4 9
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-04T21:17:00+01:00
1440r - wynalezienie druku przez Gutenberga.
29 maja 1453r - podbój Konstantynopola przez Turków.
Kryzysy gospodarcze, społeczne i demograficzne na terenie Europy Zachodniej (m.in. epidemia dżumy)
Schizma zachodnia kościoła rzymsko-katolickiego.

schizma, czyli rozłam.
6 3 6