Proszę o podzielenie mi tej pracy na odpowiednie akapity

''Skazany na bluesa''- polski, biograficzny film fabularny z 2005r. w reżyserii Jana Kidawy-Błońskiego.
Jest to film opowiadający o życiu lidera zespołu Dżem, Ryszarda Riedla, niezrównanego wokalisty, autora prostych, ale wspaniałych, szczerych tekstów, charyzmatycznego artysty zdolnego porwać na koncertach tłumy, a jednocześnie postać tragiczna - ofiara narkotykowego nałogu, który mimo sukcesów nie potrafił odnaleźć się w życiu.
Jan Kidawa-Błoński decydując się na realizację filmu o Riedlu musiał się więc liczyć z tym, że oceniać go będą nie tylko krytycy, ale również oddani fani muzyka, dla których wokalista Dżemu to wybitny piosenkarz i kompozytor.
Opowiadał on swoją wersję tragicznej historii Riedla. Pokazał człowieka, którego zgubiły narkotyki.
Opisuje trzy najważniejsze wątki z jego życia:
o dzieciństwie i początkach konfliktu piosenkarza z ojcem;
o początkach muzycznej kariery artysty;
i o końcowych latach życia Ryśka, kiedy to coraz częściej narkotyki uniemożliwiały mu normalne funkcjonowanie;
Dużą rolę odegrał Tomasz Kot, który grał Ryszarda Riedla, brawurowo wcielając się w jego postać.
Był on młodym aktorem, grającym pierwsza tak duża rolę. Upodobnił się on do wokalisty do tego stopnia, że w scenach koncertowych, w których jego sylwetkę widać z daleka, można pomyśleć, że to faktyczne Riedel. Również dobrze zagrała Jolanta Fraszyńska, wcielając się w żonę piosenkarza - Golę.
Niezwykle ważną rolę pełnią w filmie piosenki Riedla i Dżemu, które nie tylko dostarczają emocji i uzupełniają ilustracje obrazu, ale jednocześnie pełnią rolę osobistego komentarza.
''Skazany na bluesa'' to odważna próba zmierzenia się z legendą, ale również pierwszy od wielu lat prawdziwy, muzyczny film w polskim kinie. Solidna, ale nie pozbawiona wad produkcja, którą dobrze się ogląda i słucha.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T22:43:02+01:00
Od "skazany na bluesa " do odnaleźć się w życiu - Pierwszy akapit .
Od Jan Kidawa do normalne funkcjonowanie - 2 akapit .
Od dużą rolę do Żonę piosenkarza - Golę . - 3 ak .
Od Niezwykle ważną rolę do osobistego komentarza - 4 ak.
Od ''Skazany na bluesa'' to odważna próba do końca - 5ak .;)


Proszę <3 ** ;) liczę na maxxa ;)
2010-03-04T22:46:42+01:00
Akapit "skazany na bluesa...
akapit jest to filmopowiadający o życiu lidera zespołu dżem...
akapit dużom role odegrał tomasz kot...
akapit "skazany na bluesa"