Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T21:16:17+01:00
Kukułki to pasożyty gniazdowe, które nie budują własnych gniazd, a jaja podrzucają do gniazd innych ptaków. Można powiedzieć, że kukułki specjalizują się w podrzucaniu jaj wybranym gatunkom ptaków, gdyż ich jaja przypominają wyglądem i wielkością jaja gospodarza.
2 5 2
2010-03-04T21:16:50+01:00
Ponieważ podrzuca jaja innym ptakom do gniazda :)

Mam nadzieje ze pomoglam jak nie to sorry :D
2 3 2
2010-03-04T21:18:57+01:00
Poniewaz podrzuca swoje jaja innym ptakom, które wychowuja jaja i mlode
2 3 2