Odpowiedzi

  • Muki
  • Początkujący
2010-03-04T21:15:55+01:00
W życiu współczesnego nastolatka dom odgrywa rolę schronienia i bezpieczeństwa , dla innych jest to tylko "przystanek" na spanie i jedzenie , iż dużo ludzi nie ma czasu i spędzają go poza domem.


Krótko i na temat.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T21:17:08+01:00
W zyciu wspolczesnego nastolatka dom odgrywa duza role. Jest miejscem wyciszenia, cieplego ogniska w gronie rodziny, poczucia bezpieczenstwa. To tu mlodziez,ale nie tylko ta gr.wiekowa, znajduje spokoj, swoj kat i mozliwosc na odpoczynek i dobra zabawe. Trzeba pamietac jednak,ze dom to nie tylko kilka pomieszczen,ale przede wszystkim rodzina, ktora wspiera,kocha i pomaga.
To chyba jedne z niewielu miejsc gdzie nastolatkowie czuja sie naprawde dobrze.
;);*
2010-03-04T21:18:23+01:00
Dom dla każdego nastolatka to schronienie, ciepło, rodzina.
W tym miejscu czeka ciepły posiłek, troszcząca się o nas mama.
Są jednak młodzi ludzie uważażający dom za wieczne więzienie, pustkę.