Odpowiedzi

2010-03-04T21:18:49+01:00
Wiarę - religia była bardzo ważna - strach przed potępieniem
szlachetnośc - taki powinien byc szlachcic
pomoc (rycerze wieśnikom) - obowiązek
oddanie, - przywiązanie do władcy, króla, cesarza
honor - nieodzowna wartośc rycerza
lojalnośc - wobec władcy, ponieważ dzięki temu ktoś był poważany



W naszych czasach pozostało tylko oddanie drugiej osobie i honor, który często źle interpretujemy. Tylko wśród wąskiej grupy osób liczą się inne wartości.
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T21:19:55+01:00
Największą wartością była pobożność. Ludzie bali się śmierci, gdyż w średniowieczu bardzo straszono piekłem. Starali się żyć zgodnie z zasadami kościoła, aby pójść do nieba.
11 5 11