Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T21:20:14+01:00
Bond siedział w swoim mieszkaniu niedaleko Covent Garden i myślał o dziwnym imieniu agenta - Balerina Pierovska. To był szpiegowski pseudonim. Musiał sprawdzić czy ten szpieg był mężczyzną czy kobietą.
2010-03-04T21:20:39+01:00
Bond siedział w swoim mieszkaniu niedaleko Covent Garden i myślał o dziwnym imieniu szpiega - Balerina Pierovska. To był pseudonim szpiegowski. Musiał sprawdzić czy ten szpieg był mężczyzną, czy kobietą.
2010-03-04T21:21:16+01:00
Bond siedział w swoim mieszkaniu blisko Covent Garden i rozmyślał o dziwnym imieniu szpiega - Balerina Pierovska. To ksywka szpiega. Musiał sprawdzić czy szpieg był mężczyzną czy kobietą.