Odpowiedzi

2010-03-04T21:21:33+01:00
Zależy od tego jaka figurą jest podstawa.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T21:24:42+01:00
To zależy co będzie podstawą tego graniastosłupa
Wzór na Pole całkowite - Pc= 2Pp + Pb
Np. Jeżeli w podstawie będzie prostokąt to Pp= a*b
Jeżeli kwadrat to Pp= a*a
Jeżeli trójkąt równoboczny to Pp= a²√3/4
Jeżeli sześciokąt foremny to Pp= 6* (a²√3/4)
i tak dalej...
2010-03-04T21:27:18+01:00
Zalezy jaka masz podstawe graniastoslupa ;p jak np. kwadrat to bok razy bok., jak w figurze normalnej plaskiej, tylko mnozysz razy dwa, bo sa dwie podstawy :)