1.Czasowniki rozdzielne złożone składają się z przedrostka (pn.:auf ,fern ,mit) i czasownika właściwego 9np.:haben , sehen ,stehen ,nehmen).W zdanich głównych przedrostek oddziela się od czasownika i zajmuje pozycję na ................ zdanie.W bezokoliczniku przedrostek piszemy zawsze ........... czasownikiem właściwym i zawsze razem

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T21:24:23+01:00
Czasowniki rozdzielne złożone składają się z przedrostka (pn.:auf ,fern ,mit) i czasownika właściwego 9np.:haben , sehen ,stehen ,nehmen).W zdanich głównych przedrostek oddziela się od czasownika i zajmuje pozycję na końcu zdanie.W bezokoliczniku przedrostek piszemy zawsze razem czasownikiem właściwym.
2 3 2
2010-03-04T21:24:29+01:00
Czasowniki rozdzielne złożone składają się z przedrostka (pn.:auf ,fern ,mit) i czasownika właściwego 9np.:haben , sehen ,stehen ,nehmen).W zdanich głównych przedrostek oddziela się od czasownika i zajmuje pozycję na końcu zdania.W bezokoliczniku przedrostek piszemy zawsze łącznie z czasownikiem właściwym i zawsze razem.