Odpowiedzi

  • anyy
  • Rozwiązujący
2009-10-21T15:19:32+02:00
M.spiewajaca kolezanka
d.spiewajacej kolezanki
c.spiewajacej kolezance
b.spiewajaca kolezanka
n.spiewajaca kolezanka
msc.spiewajacej kolezance
w.spiewajaca kolezanka!
m.umyte dziecko
d.umytego dziecka
c.umytemu dziecku
b.umyte dziecko
n.umytym dzieckiem
msc.umtymym dziecku
w.umyte dziecko!

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-21T15:20:28+02:00
Przypadki
M. Śpiewająca koleżanka.
D.Śpiewającej koleżanki.
C.Śpiewającej koleżance.
B.Śpiewającą koleżankę.
N.Śpiewającej koleżance.
Msc.Śpiewającą koleżanką.
W.spiewajaca kolezanka!


M.umyte dziecko
D.umytego dziecka
C.umytemu dziecku
C.umyte dziecko
N.umytym dzieckiem
Msc.umtymym dziecku
W.umyte dziecko!
2009-10-21T15:29:32+02:00
L.Poj. L.Mn
M.śpiewająca koleżanka M.śpiewające koleżanki
D.śpiewającej koleżanki D.śpiewających koleżanek
C.śpiewającej koleżance C.śpiewającym koleżankom
B.śpiewającą koleżanke B.śpiewające koleżanki
N.śpiewającą koleżanką N.śpiewającymi koleżankami
Msc.o śpiewającej kolezance Msc.o śpiewających koleżankach
W.o śpiewająca koleżanka W.o śpiewające koleżanki

L.poj L.Mn
M.umyte dziecko M.umyte dzieci
D.umytego dziecka D.umyte dzieci
C.umytemu dziecku C.umytym dzieciom
B.umyte dziecko B.umyte dzieci
N.z umytym dzieckiem N.z umytymi dziećmi
Msc.o umytym dziecku Msc.o umytych dzieciach
W.o umyte dziecko W.o umyte dzieci