Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T21:31:28+01:00
Ikarze prosze cie abys nie latał blisko gorze poniewaz mogłby sie stopic wosk i wpadłbys w morze ale nie lec tez blisko morzaponiewac zamoczysz skrzydła i wpadniesz w wode
18 4 18
2010-03-04T21:32:46+01:00
Synu nie zbliżaj sie do słońca, ponieważ wosk może się rostopić i zginiesz. Jeśli będziesz leciał z rozwagą to opuścisz bezpiecznie to więzienie .
16 4 16