Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T21:29:49+01:00
Wciąż były jeszcze trzy godziny do zagrożenia. Ktoś stał za nim... James nie musiał długo czekać, jego przeciwnik uderzył go w głowę kijem bejbolowym... Bond upadł nieprzytomny.
2010-03-04T21:31:20+01:00
Były tam wciąż trzy godziny przed niebezpieczeństwem. Ktoś był za nim... James nie musiał czekać długo póki jego przeciwnik uderzył go prosto w głowę za pomocą kija bejsbolowego...Bond upadł nieprzytomny...