Odpowiedzi

2010-03-04T21:37:52+01:00
X=2
x=-3/7
x=1/10
x=4
x=9
x=8 1/3
x=5/9
x=-70
1 5 1
2010-03-04T21:45:34+01:00
6x=3 |:6
x = ½

-3x = 7 |:[-3)
x = -2⅓


2x=⅕ |:2
x=0,1

1,2x = 0,8 | *10
12x = 8 |:12
x = ⅔


⅓x = 3 |*3
x= 9

-⅗x = -5 |*(-5)
3x=25 |:3
x=8⅓


¾x= -⁴₉ |*4
3x = ¹⁶₉ | :3
x= 16/27


0,1x = -7 |*10
x=-70

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T21:48:17+01:00
6x = 3 | :6
x = 3/6 = 1/2

-3x = 7 | :-3
x = -3/7

2x = 1/5 | : 2
x = 1/10

1,2x = 4,8 | : 1,2
x = 4

1/3x = 3 | *3
x = 9

-3/5x = -5 | * -5/3
x = -5 * (-5/3)
x = 25/3= 8 1/3

3/4x = -4/9 | *4
3x = -16/9 | :3
x = -16/27

0,1x = -7 | *10
x = - 70
4 5 4