Odpowiedzi

2010-03-04T21:37:20+01:00
Piła mechaniczna do ścinania drzew
łyżka do jedzenia
łóżko do spania
szyba w oknie
plastik w butelce
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T21:37:48+01:00
Stół = byśmy mieli na czym stawiać np. jedzenie
Krzesła - byśmy mieli na czym siedzięć
Łóżko- Byśmy mieli na czym spać
telefon - byś my mieli jak rozmawiać z sobą na odległość.
Czajnik - By Zagotować wogę

to moje przykłady
7 3 7
2010-03-04T21:38:35+01:00
Łóżko, dom, książka, biurko, szafa
1 1 1