Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T21:40:01+01:00
Uczeń powinien wiedzieć:
• Jezus na Chrzcie wezwał nas do pójścia za Nim
• pójście za Jezusem wymaga zmiany życia (nawrócenia)
uczeń powinien umieć:
• odpowiedzieć na wezwanie Jezusa
• podjąć trud nawrócenia
5 3 5
2010-03-04T21:41:38+01:00
Nawracanie sie uczniow pana jezusa polega na poswieceniu calego swojego zycia panu bogu pozbycie sie dubr materialnych i porzucenie rodziny dla dobra duchowego i by pomagac bliznim swym
21 4 21