Odpowiedzi

2010-03-04T21:47:36+01:00
Dzisiejszy dzien był porażką . Groziło mi pytanie z 3 przedmiotów. Ale nie było tak źle . Lubie j.polski. CZytanie jest niezłe . Biologia też jest przyjemna. Dzień nie należał do najgorszych . No dobra z tym czytaniem to ściema wole własne ksiązki z bibiolteki bo na polaku to jest szajs.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-04T21:53:04+01:00
Ja mój dzisiejszy dzień w szkole spędziłam super.
Uczyć się z przyjemnością każdy może tylko trzeba trochę ją polubić.
Wesołe zabawy szczególnie ułatwiają naukę,wystarczy np. znaleść jakąś strone internetową i np.włączyć sobie jakąś piosenkę z np.tabliczką mnożenia,ja nigdy nie umiałam tabliczki mnożenia,mama zapisała mnie do innej szkoły,po pięciu dniach umiałam mnożyć na 12 razy.