Odpowiedzi

2010-03-06T17:34:33+01:00
Dializa jest to zabieg oczyszczania krwi ze szkodliwych produktów przemiany materii np. mocznik.
stosuje się ten zabieg u pacjentów ze schyłkową niewydolnością nerek, którzy nie kwalifikują się do zabiegu przeszczepienia nerki, bądź oczekują na ten zabieg.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-06T17:53:58+01:00
Dializa to zabieg, który stosuje się dla oczyszczenia krwi ze szkodliwych substancji, jest ona stosowana w zaawansowanej, przewlekłej niewydolności nerek.
Do jamy brzusznej wprowadzany jest specjalny płyn dializacyjny poprzez stosowany najczęściej cewnik Tenckhoffa.
1 5 1
2010-03-06T18:25:05+01:00
Dializa jest to zabieg oczyszczania krwi ze szkodliwych produktów przemiany materii stosuje się ten zabieg u pacjentów ze schyłkową niewydolnością nerek, którzy nie kwalifikują się do zabiegu przeszczepienia nerki.

;))