Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-04T21:47:29+01:00
Http://www.e-mazury.com.pl/wystawa_1.htm
tam coś jest :)
2010-03-04T21:49:01+01:00
Http://images.google.pl/images?um=1&hl=pl&lr=&client=firefox-a&hs=BXI&rls=org.mozilla:pl:official&tbs=isch%3A1&ei=khyQS4nuPIWKngOsluT_Aw&sa=X&oi=spell_reissue&resnum=0&ct=result&cd=1&q=pojezierze+mazurskie&spell=1&start=0

liczę na naj;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T21:50:14+01:00
Http://elib.kkf.hu/poland/lengyel/geography/picpl/PL_clip_image006.jpg

http://www.podpodkowa.polturizm.ru/images/PODPODKOWA02.jpg

http://www.story.pl/fotka/94/94871_l/Pojezierze+Mazurskie+o+5+rano+(latem)+.jpg

http://www.emazury.com/images/news/new_7_wonders_pojezierze_mazurskie.jpg

http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://www.emazury.com/images/news/new_7_wonders_pojezierze_mazurskie.jpg&imgrefurl=http://www.emazury.com/index.php%3FJEZ%3Dpl%26LIS%3Dglowna%26MENU%3Drejony%26GL%3D09-new_7_wonders_mazury_puszcza_bialowieska&usg=__WWl1s2nIEwk8tBhXkUrDYJOQUl0=&h=360&w=480&sz=101&hl=pl&start=14&itbs=1&tbnid=9j62F7A6AM_x3M:&tbnh=97&tbnw=129&prev=/images%3Fq%3Dpojezierze%2Bmazurskie%26hl%3Dpl%26gbv%3D2%26tbs%3Disch:1