Odpowiedzi

2010-03-04T21:51:22+01:00
Moim zdaniem Kreon jako władca był nie dokońca rozważnym i przewidującym lecz był sprawiedliwy.
Przede wszystkim jednak, jako dobry i sprawiedliwy władca pragnął w pierwszej kolejności respektować nakazy państwowe, nawet, jeśli w grę wchodziła jego najbliższa rodzina.
Mimo to jednak złamał on prawa Boskie i skrzywdził przede wszystkim swego syna i żonę
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T22:12:47+01:00
Moim zdaniem Kreon jako władca jest bardzo stanowczy i surowy. Chociarz Antygona jest nażyczoną jego syna nie moze on potraktować jej ulgowo. Musi przestrzegać zasad panujących w państwie. Jest bezwzględny jego decyzje są ostateczne. Nikt ani nic nie może ich zmienić. Są one na tyle okrutne, że doprowadzają do śmierci wielu bohaterów. Dopiero wtedy rozumie on swój błąd, który popelnił co skłania go do refleksji. Mimo to zostaje on okrutnym władcą w moich oczach.
4 4 4