Jaki to procent?
1) O ile procent liczba a jest większa od liczby b jeśli:
a) a=4 i 1/2 b=3 i 3/4
b) a=16/35 b=2/7
c) a=0,667 b=29/50
d) a=9 i 3/5 b=7,2
2) O ile procent liczba a jest mniejsza od liczby b jeśli:
a) a=2 i 11/10 b=3i 2/5
b)a=8/9 b=2 i 2/3
Proszę o pomoc na jutro do 11 godziny !!!

2

Odpowiedzi

2010-03-04T21:52:45+01:00
1 a) 20%
b) 60%
c)8,7%
d)33%
2 a)91,4%
b)300%
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T21:55:57+01:00
Zadanie 1
a. 20%
b. 60%
c. 15%
d. 33,33(33)%

zadanie 2
a. = 91,18%
b. = 33,33(33)%