Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T22:29:22+01:00
LuftWaffe
MOntecassino
Jugosławia
ANglię
Ardeny

Berling
BaŁkany
AfrYka
Waffen-SS
Kurski
Powstanie WArszawskie
Westerplatte
Indochiny
Charkowem
Zagłady
BerlinN
Adolf Hitler




1.Niemieckie siły powietrzne.
2.Wzgórze we Włoszech zdobyte m.innymi przez Generała Andersa.
3.Państwo w którym powstał ruch ustaszów.
4. Bitwa o ....(najważniejsza bitwa lotnicza 2WŚ)
5.Góry w południowo-wschodniej Belgi.
6.Generał 1 dywizji piechoty. im. Tadeusza Kościuszki
7.Tereny nad morzem śródziemnym(rumunia, jugosławia, Grecja)
8.Kontynent 2 frontu
9.zbrojne oddziały niemieckiej nazistowskiej formacji paramilitarnej Schutzstaffel
10.Łuk .....-miejsce najwiękrzej bitwy pancernej
11.Główna część akcji Burza
12. Miejsce pierwszego ataku 2 WŚ
13.Tereny w Azji kontynentalnej zajęte przez Japończyków
14. Bitwa pod ... z lutego 1943r
15. Obóz .....- np Birkenau
16.Stolica 3 rzeszy
17.Przywódca niemiec
2 5 2
2010-03-04T22:56:41+01:00
1.Co Niemcy lubili pić?-Wino
2.Jak nazywa się wyspa o którą walczyli Alianci z Niemcami w Normandii-Omaha Beach
3.Kto walczył z Aliantami oprócz Niemców-Japończycy
4.Gdzie leży wyspa Omaha Beach w.....-Normandii
5.Ojciec Hitlera-Alois Hitler

6.Karabin maszynowy Niemiecki-Bergman MG 15nA
7.Państwo które należało do Związku Radzieckiego-Łotwa
8.Do jakiej grupy pistoletów,należy pistolet Erma-maszynowych
9.Co zabiło Adolfa Hitlera-Samobójstwo
10.Atak III Rzeszy, a następnie Związku Radzieckiego na Polskę-Kampania Wrześniowa
11.Ważna postać w ZSRR-Stalin
12.II ........ Światowa-Wojna
13.Adolf ......-Hitler
14.Do chwili rozpoczęcia wojny armia polska zmobilizowała niemal milion żołnierzy, 2,8 tys. dział, 500 .....-Czołgów
15.Związek Socjalistycznych Republik Radzieckich to inaczej-ZSRR
16.Kraj który wywołał II wojnę światową-Niemcy
17.Niektóre epizody wojny rozgrywały się nawet w .......-Arktyce
6 4 6