Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T22:13:13+01:00
D) 3(x+1)-2*(-1+x)=3-x
3x+3+2-2x=3-x
x+x=3-5
2x=-2 |/(-2)
x=-1

b)3x-2(1-2x)=0,5(3x+1,5)
3x-2+4x=1,5x+0,75
7x-1,5x=0,75+2
5,5x=2,75 | / 5,5
x=0,5

a)2x-½(3x-2)=⁷/₄-x
2x-³/₂x+1=⁷/₄-x
½x+x=⁷/₄-1
³/₂x=¾ |*⅔
x=⁶/₁₂
x=½
2010-03-04T22:18:39+01:00
D)3(x+1)-2*(-1+x)=3-x
3x+3+2-x=3-x
3x+5-x=3-x
3x-x+x=3-5
3x=-2
x=-⅔
b)3x-2+4x=1,5x+0,75
5,5x=2,75
x=0,5
a)2x-1,5x+1=1,75-x
1,5x=0,75
x=0,5