Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-21T15:26:47+02:00
Nietoperze emitują sygnały akustyczne. W ten sposób rozpoznają przeszkody, potencjalne ofiary, a nawet własnego partnera. :)
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-21T15:27:29+02:00
Za pomocą echolokacji,nietoperki wydają ultradżwięki o b.wysokiej częstotliwości które odbijają się od obiektów w pobliżu "nadajnika" namierzając w ten sposób potencjalne ofiary
1 5 1
2009-10-21T15:47:07+02:00
Wydaja one bardzo wysokie dzwięki i przez to potrafią określić położenie ofiary.Dzwięk wysłany powraca do nich i przez to wiedzą w jakiej odległości znajduje się inny przedmiot czy osoba
1 1 1