Odpowiedzi

2010-03-04T22:36:06+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T22:39:29+01:00
Są dwie możliwości
1Meszczyźni pchają w tym samym kierunku ale przeciwnym zwrocie a ich siły są takie same . wiec siły się równoważą
2 lub suma ich sił jest równa sile tarcia
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-04T22:43:17+01:00
szafa odpowiada siłą taką samą co do wartości ale skierowaną przeciwnie.
tarcie statyczne (jedno ciało spoczywa na drugim), siły docisku