Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-21T15:26:21+02:00
Gdybyś miał do wyboru wejść do jakiegoś miasta, przeciskając się przez bardzo wąską furtkę lub wkroczyć przez wygodną, przestronną bramę, z pewnością wybrałbyś to drugie. Jest to raczej naturalny odruch. Zazwyczaj ludzie wybierają łatwiejszą drogę. Pan Jezus mówi jednak o tym, że w niektórych sytuacjach trzeba wybierać trudniejsze rozwiązania. I tak jest w sytuacji, gdy ktoś chce otrzymać życie wieczne. Jeżeli chcesz dostać się do nieba, to nie możesz żyć tak jak wszyscy. Nie możesz iść na łatwiznę i zachowywać się tak jak tłumy wokół ciebie. Musisz wybrać Pana Jezusa. Zaprosić Go do swojego życia, a potem naśladować Go. Życie z Panem Jezusem nie zawsze jest proste. Często trzeba iść trudniejszą drogą, trudniejsze podejmować decyzje. Jednak tylko w ten sposób, czyli wybierając Pana Jezusa, możesz być zbawiony.
2 5 2
2009-10-21T18:20:48+02:00
Tzn ze zycie jest trudne zeby przez nie przejsc tak jak kest waska ta brama i droga, ale jak dotrzemy do telu to bedzie wolnosc np jak bedziemy sie duzo uczyc zdamy na studia znajdziemy dobra prace i bedziemy miec kupe kasy ;]
1 1 1