Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T22:34:07+01:00
Ewa Farna pochodzi z polskiej rodziny. W domu mówi gwarą cieszyńską, a śpiewa w języku czeskim i polskim. Mieszka w Wędryni, w czeskiej części Śląska Cieszyńskiego. Uważa się za Polkę

Pochodzi z Czech jest znana glownie z utworu cisza
nie ma chlopaka


osiągnięcia
Debiut Roku w ankiecie Czeski Słowik Mattoni 2006
Debiut roku 2006 w uznaniu telewizyjnej stacji muzycznej Óčko
Najwyższa Sprzedaż Płyty Debiutanckiej w ankiecie Płyta Roku Allianz 2006
Debiut Ro(c)ku, w uznaniu czeskiego czasopisma poprockowego
Ulubiona Piosenkarka, nagroda stacji telewizyjnej Jetix
Czeski słowik Mattoni 2007 – czwarte miejsce w ankiecie
Srebrne Spinki (2008), nagroda przyznawana przez Konsula Generalnego RP w Ostrawie: Ewa Farna została nagrodzona za "dokonania na polu muzycznym oraz promocję mniejszości polskiej na Zaolziu i poza jego granicami".
Trzecie miejsce w plebiscycie magazynu POPCORN oraz trzecie miejsce za piosenkę "Tam gdzie nie ma dróg"
Płyta Roku 2008 za koncertowe DVD Blíž ke hvězdám
Czeski słowik Mattoni 2008 – trzecie miejsce w ankiecie
Nominacja do Superjedynek 2009 w kategorii Przebój Roku[7]
Superjedynka 2009 w kategorii Płyta Roku podczas Festiwalu w Opolu[7].
Nagroda Internautów przyznana podczas festiwalu Sopot TOPtrendy 2009[8].
Zwycięstwo podczas Sopot Hit Festiwal 2009 w kategorii Polski Hit Lata z utworem Cicho
Nominacja do Europe Music Awards MTV 2009 w kategorii Najlepszy Polski Artysta[9].
Zwycięstwo w kategorii Najlepsza Piosenkarka podczas gali słowackiej telewizji Musiq1
Czeski słowik Mattoni 2009 – trzecie miejsce w ankiecie
Złoty Tasior w kategorii Debiut Roku Polska w plebiscie eLO Music Awards radia RMF ELO[10].
Drugie miejsce w plebiscycie Telekamer w kategorii Muzyka
Wygrana w plebiscycie Złote Dzioby w kategorii Odkrycie Roku
Wygrana w plebiscycie VIVA Comet 2010 w kategorii Charts Award ("Cicho")
Wygrana w plebiscycie VIVA Comet 2010 w kategorii Artystka Roku
osobiscie nie przepadam ;)
1 5 1
  • Muki
  • Początkujący
2010-03-04T22:34:21+01:00
Czy Ewa Farna jest znaną piosenkarką? - Tak
Wszystkie utwory które śpiewa Ewa Farna?
Płyta Roku 2008 za koncertowe DVD
Złote Dzioby
Sopot Hit Festiwal 2009 w kategorii Polski Hit Lata z utworem Cicho
Z jakiego kraju pochodzi Ewa Farna?
Pochodzi z Polskiej rodziny w domu mówi gwarą cieszyńską
Czy Ewa Farna ma chłopaka?
Nie
Jak ma na imię chłopak Ewy Farny
Brak
i z jakiego on jest kraju?

Brak
1 5 1