Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T22:47:39+01:00
Robiłam to niedawno w szkole więc będę wiedziała ;)
900 m : 3 = 300 m .
900 : 30 + 12 = 42 stopnie C.

: <- to podzielić ;*
pozdrawiam.
2 3 2
2010-03-04T22:51:44+01:00
Oblicz jaka temperatura panuje w kopalni na głębokości 900 m jeżeli stopień geometryczny wynosi 30 m a temperatura przy powierzchni 10 stopni C.

900 : 30 = 30
30*1 stopien C = 30 stopni C
10 + 30 = 40 stopni C

Odp: Na głębokości 900m panuje 40 stopni C.
3 4 3