Jaki to procent?
1) O ile procent liczba a jest większa od liczby b jeśli:
a) a=4 i 1/2 b=3 i 3/4
b) a=16/35 b=2/7
c) a=0,667 b=29/50
d) a=9 i 3/5 b=7,2
2) O ile procent liczba a jest mniejsza od liczby b jeśli:
a) a=2 i 11/10 b=3i 2/5
b)a=8/9 b=2 i 2/3
Proszę o pomoc na jutro do 11 godziny !!!

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-04T23:07:26+01:00
1)
a. 12%
b. 62,5%
c. 1,3%
d. 75%
2)
a.9%
b. 25%
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T23:17:14+01:00
Zad.1]
4:0,5=8=800%-100%= o 700%
3:0,75=4=400%-100%= o 300%
b]
16/35:2/7=1,6-1=0,6= o 60%
c]0,667:29/50=0,667:0,58=1,15-1=0,15= o 15%
d]9 i 3/5:7,2=9,6:7,2=1,33333333-1= o około 33%

zad.2]
2 i 11/10:3 i 2/5=3,1:3,4=0,912
1-0,912=o około 8,8%
b]8/9:2 i 2/3=8/9:8/3=1/3
1-1/3=2/3= o około 66 %