Proszę o pomoc!

Równania reakcji chemicznych : wpisz współczynniki stechiometryczne:

1. Fe + Cl^2 ------> FeCl^3
2.KCLO^3 ----> KCL + O^2
3. PBO+C ---> PB + CO^2
4. C + Fe^2O^3 ------> FE+CO^2
5 J^2O^5------> J^2 + O^2
6 Cr(OH)^3 ----------> CR^2O^3+ H^2O
7 H^2 + Fe^3O^4 -------> Fe+ H^2O
8 SnO^2 + H^2 + S --------> SnS^2 + H^2O
9. Al(OH)^3---------> Al^2+O^3 + H^2O

Jak coś to '' ^x " indeksy.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T23:09:21+01:00
1. 2Fe + 3Cl^2 ------> 2FeCl^3
2.2KCLO^3 ----> 2KCL + 3O^2
3. 2PBO+C ---> 2PB + CO^2
4. 3C + 2Fe^2O^3 ------> 4FE+3CO^2
5 2J^2O^5------> 2J^2 + 5O^2
6 2Cr(OH)^3 ----------> CR^2O^3+3H^2O
7 4H^2 + Fe^3O^4 -------> 3Fe+ 4H^2O
8 SnO^2 + 2H^2 + 2S --------> SnS^2 + 2H^2O
9. 2Al(OH)^3---------> Al^2+O^3 + 3H^2O
2010-03-04T23:10:48+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
1. 2Fe + 3Cl2 ------> 2FeCl3
2. 2KCLO3 ----> 2KCL + 3O2
3. 2PbO + C ---> 2Pb + CO2
4. 3C + 2Fe2O3 ------> 4Fe + 3CO2
5 2J2O5------> 2J2 + 5 O2
6 2Cr(OH)3 ----------> Cr2O3 + 3H2O
7 4H2 + Fe3O4 -------> 3Fe+ 4H2O
8 SnO2 + 2H2 + 2S --------> SnS2 + 2H2O
9. 2Al(OH)3---------> Al2O3 + 3H2O