Odpowiedzi

2010-03-04T23:35:37+01:00
Senior-feudał sprawujacy opieke nadswoim wasalem
wasal-poddany oddajacy sie w opieke seniorowi
immunitet-prawo nie podlegania temu co ciazy innym
lenno-ziemia lub cos nadawane przez seniora wasalowi
inwestytura-uroczyste przekazanie lenna wasalowi przez seniora
elektorzy-wybrani na rzadzacych przez elekcje
12 4 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T23:46:02+01:00
Senior: sprawował opekę nad wasalami, ofiarował lenno wasalom
wasal: oddawał się pod opieke seniora, odrabiał lenno
immunitet: uwolnienie od obowiązku przestrzegania prawa
lenno: ziemia nadawana prez seniora wasalowi, w zamian za pomoc militarną i finansową
inwestytura: przekazanie wasalowi lenna
elektorzy: władcy wybrani podczas elekcji (władcy elekcyjni)
21 4 21