Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T01:51:51+01:00
Okay. Kiedyś pisałam podobną pracę. Jako że nie podałaś długości, postaram się zawrzeć maksimum treści w minimum;)


Wiara zmienia sposób życia.

Postprzez panna z croshaveen Cz lis 13, 2008 18:10
Zapraszam do dyskusji ;ddd

Ojciec Leon Knabit mówił, że wiara jest motywem, dla którego człowiek jest taki, jaki jest, a gdyby nie wierzył choćby w to, o czym mówi Skład Apostolski, to bardzo wiele jego zachowań nie miałoby sensu.

Tak jest moim zdaniem z każdym z wierzących. Wierząc, że Bóg dał nam dziesięć przykazań, ludzie unikają pewnych czynów, starają się zaś robić tak, żeby to co czynią było dobre nie tylko dla nich samych, ale i dla innych...
Dla takich właśnie ludzi życie ma większy sens - wierzą, że nie jest ono bezcelowe i czują potrzebę istnienia. Ze świadomością, że po śmierci ciała jest coś więcej - jeśli zmarnują sobie to, krótkie życie, zmarnują też to wieczne...
2010-03-05T07:04:58+01:00
Według mnie jest to możliwe. Człowiek stara się zmieniać przez całe życie m.in przez miłość, wiarę. Wiara mu w tym pomaga. Chodząc do kościoła, na lekcje religii dowiadujemy się nowych wiadomości na temat postępowania, pomaganiu innym. To nas kształtuje, abyśmy stali się lepsi i dobrzy. Coraz bardziej słyszymy nowinki o tym, że grzesznicy stają się ludźmi wierzącymi, którzy się nawrócili. Poprzez dobre uczynki - pomagając innym zmieniamy się na lepsze.
1 5 1