Odpowiedzi

2010-03-05T06:03:29+01:00
I pozwoli, aby ktoś mnie kochasz... tak jest doslownie
2010-03-05T06:20:00+01:00
I pozwoli, aby ktoś mnie kochał
;) a nie kochasz
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T07:18:58+01:00
Jak to 'i' robi za 'i' takie jak w zdaniu kupiłem coś i coś to będzie tak.
i pozwolił,aby ktoś mnie kochał.
A jeśli robi to za słowo "Ja" to będzie tak:
Ja pozwoliłem, aby ktoś mnie kochał.