Na jutro=z gory dzieki. Za głupie odp. itp. zgłaszam spam.

Przetłumacz zdania:
1.Chciałabym zaprosić się na moje urodziny
2.Impreza odbędzie się u mnie w domu 17 czerwca o 16.00
3.Zaprosiłam juz przyjaciół z mojej klasy i najbliższą rodzinę
4.Będzie dużo atrakcji
5.Chciałabym zrobić grilla w ogrodzie
6.Bedzie tez swietny DJ i dyskoteka
7.Menu bedzie bardzo urozmaicone- Pizza,Frytki i rozne miesa,sałatki,ciasta,owoce,lody i rozne napoje
8.Mam nadzieję,że przyjedziesz ze swoim chłopakiem

2

Odpowiedzi

2010-03-05T09:10:54+01:00
1.Ich möchte zu meinem Geburtstag einladen
2.Die Veranstaltung findet in meinem Haus 17. Juni um 16.00 Uhr statt
3. Eingeladen hat, die Freunde aus meiner Klasse und die nächsten Angehörigen
4.Es werden auch viele Attraktionen
5.Ich möchte ein Grill im Garten zu machen
6.Auch ein großer DJ-und Disco -
7.Das Menü wird sehr interessant-Pizza, Pommes Frites und verschiedene Fleisch, Salaten, Kuchen, Obst, Eis und verschiedene Getränke
8.Ich hoffe, dass Sie mit ihrem Freund nach Hause gekommen

Myśle że jest poprawnie. :)
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T12:18:59+01:00
Wydaje ze moj poprzednik/czka jednak zrobila błędy.

Przetłumacz zdania:
1.Chciałabym zaprosić się na moje urodziny- Ich mochte dich zu meinem Geburtstag einladen.
2.Impreza odbędzie się u mnie w domu 17 czerwca o 16.00-Die Party findet in meinem Haus am 17. Juni um 16Uhr statt.
3.Zaprosiłam juz przyjaciół z mojej klasy i najbliższą rodzinę- Ich habe schon meine Klassenkameraden(oder Freunden von meiner Klasse) und die nachsten( a umlaut) Verwandten eingeladen.
4.Będzie dużo atrakcji- Es werden viele Attraktionen.
5.Chciałabym zrobić grilla w ogrodzie- Ich mochte(o umlaut) einen Grill im Garten machen(oder ich mochte im Garten grillen)
6.Bedzie tez swietny DJ i dyskoteka- Es gibt auch einen groBartigen DJ und eine Diskothek.
7.Menu bedzie bardzo urozmaicone- Pizza,Frytki i rozne miesa,sałatki,ciasta,owoce,lody i rozne napoje- Das Menu wird sehr abwechslungsreich- Pizza, Pommes frites, verschiedenes Fleisch, Salate, Kekse, Obst, Eis und verschiedene Getranke(a umlaut)
8.Mam nadzieję,że przyjedziesz ze swoim chłopakiem- Ich hoffe, dass du mit deinem Freund kommst.
1 5 1