Odpowiedzi

2010-03-05T09:06:55+01:00
Moim zdaniem, aby być atrakcyjną dziewczyną trzeba dbać o swoje zdrowie. Nie pić, nie palić, nie jeść dużo słodyczy, a jeść dużo warzyw i owoców. Żeby być skromną nie można chodzić ze złym towarzystwem, trzeba dobrze się uczyć, ponieważ dzięki temu można zdobyć każdą pracę i ułożyć sobie dobrze życie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T10:51:41+01:00
Moim zdaniem aby być atrakcyjną, skromną i naturalną dziewczyną musisz o siebie dbać, Uśmiech i schludny wygląd to podstawa i Pamiętaj nie ma drugiej takiej jak ty. Staraj się być najlepszy, rób więcej niż możesz, kochaj przyjaciół, mów prawdę, bądź wierny i szanuj swego ojca oraz matkę. Chłopacy wolą raczej dziewczyny naturalne, a malowane dziewczyny nie są szanowane i są tylko na chwilę. Oni szukają w dziewczynach naturalnego piękna. Uczynią Cię one silnym,napełnią nadzieją i wskażą Ci drogę ku wielkości.Trzeba być tym kim się jest i się nie zmieniać...