Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T08:53:27+01:00
*państwo w Ameryce Północnej graniczące z Kanadą od północy, Meksykiem od południa, Oceanem Spokojnym od zachodu, Oceanem Arktycznym od północnego zachodu, Oceanem Atlantyckim od wschodu.
*Trzecie pod względem liczby ludności (po Chinach i Indiach)[3] i trzecie pod względem terytorium (po Rosji i Kanadzie) w skład którego wchodzą także pozastanowe wyspy na Pacyfiku (Baker, Guam, Howland, Jarvis, Johnston, Kingman, Mariany Północne, Midway, Palmyra, Samoa Amerykańskie, Wake) i na Atlantyku (Wyspy Dziewicze, Navassa, Portoryko – największa z nich, formalnie państwo stowarzyszone z USA).
2010-03-05T08:56:01+01:00
Prezydent Wenezueli Hugo Chavez zarzucił Sekretarz Stanu USA, że stara się zrujnować wysiłki liderów krajów Ameryki Łacińskiej, zmierzające do zjednoczenia państw regionu.