Mały synek sąsiada przypadkowo dokonał zmiany ustawień wyglądu ekranu monitora tak, że na pulpicie wyświetlają się zbyt duże ikony.
Ponadto widoczne jest, uciąźliwe dla wzroku mruganie obrazu monitora CRT, oraz mimo właczonych głowsników nie słychać odtwarzanych dzwięków.

Zdiagonzuj przyczyny pojawiających się problemów ( podaj wsztstkie możliwe ich powody ) . Dokonaj zmian ustawień komputera, tak aby usunąć powyższe usterki.

Sąsiad prosi również, by każdorazowe uruchomienie systemu operacyjnego sygnaliwane było dzwiękowo, tak by słyszałm że dziecko wyłaczyło komputer.

Utwórz unstrukcje dla sąsiada, szczególowo co ma zrobić, by na przyszłość poradził sobie samodzielnie z rozwiązaniem tych problemów.

2

Odpowiedzi

2010-03-05T11:11:55+01:00
1 wejdz na panel sterowania
2 włącz reratka
3 ustaw głośność
4wyjdz z panelu ustawień
5 Gdy ma na pulpicie dużo ikon takich samych niech je po usówa
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T11:19:37+01:00
Jak zmienić ikony??
Prawy wlasciwosci ustawienia i suwak przesuwamy na maximum w prawo a aby szlyszec dzwiek trzeba sprawdzic system bo byc moze nie ma sterownikow zainstalowanych lub jest za mało pamieci RAM ta dzieje sie w WINDOWS XP