Przyporządkuj podanym substancjom ich właściwości:
a) Chlor
b) Wodór
c) tlenek węgla(II)
WŁAŚCIWOŚCI:
1gaz bezbarwny bezwonny o gęstości zbliżonej do gęstości powietrza
2 gaz bezbarwny bezwonny o gęstość trochę większej od powietrza
3 gaz bezbarwny bezwonny o gęstość około 1,4 razy większej od gęstości powietrza
4 gaz żółtozielony o ostrym zapachu cięższy od powietrza
5 gaz bezbarwny bezwonny około 14 razy lżejszy od powietrza

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T11:10:40+01:00
WŁAŚCIWOŚCI:
tlenek węgla II -1gaz bezbarwny bezwonny o gęstości zbliżonej do gęstości powietrza
chlor-4 gaz żółtozielony o ostrym zapachu cięższy od powietrza
wodór-5 gaz bezbarwny bezwonny około 14 razy lżejszy od powietrza
2010-03-05T11:17:48+01:00
A)chlor-4 gaz żółtozielony o ostrym zapachu cięższy od powietrza
b)Wodór- 5 gaz bezbarwny bezwonny około 14 razy lżejszy od powietrza
c)Tlenek węgla(II)- 1gaz bezbarwny bezwonny o gęstości zbliżonej do gęstości powietrza
2010-03-05T11:53:50+01:00