Do funkcji organów wytwarzanych przez paprotniki dopisz nazwy tych organów.
1. Utrzymuje roślinę w podlożu -
2. Magazynuje substancje odżywcze, które pozwalają roślinie przetrwać -
3. Zachodzi w nich fotosynteza -

Kto odpowie najszybciej dam 20pkt ;D

z Góry Dziękuję ;)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T11:33:09+01:00
1. Utrzymuje roślinę w podlożu - Korzeń ,
2. Magazynuje substancje odżywcze, które pozwalają roślinie przetrwać - kłącze .
3. Zachodzi w nich fotosynteza - liście , XD

Proszę ;D
50 4 50
  • Użytkownik Zadane
2010-03-05T11:33:14+01:00
1.korzeń
2.kłącze
3.liście
24 3 24