Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-21T15:39:50+02:00
Obszary o dużej gęstości zaludnienia położone są w pobliżu jezior rzek mórz i oceanow
Obszary o małej gęstości zaludnienia położone są z daleka od morz jezior rzek i oceanów.


19 4 19
2009-10-21T15:40:34+02:00
Obszary o dużej gęstości zaludnienia położone są nad wodami, obszary o małej gęstości zaludnienia położone są na pustyniach.
10 3 10