Odpowiedzi

2010-03-05T11:48:36+01:00
Mój dorgi! Z tym to możecie śmiać sie do łez...
2010-03-05T11:50:47+01:00
Mój Drogi! Z tym wy możecie śmiać się do łez ...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T11:58:09+01:00
My dear! with it you can laugh to tears ..

w liczbie pojedynczej:
Mój drogi! Z tym możesz śmiać się do łez...

w liczbie mnogiej:
Moi drodzy! Z tym możecie śmiać się do łez...

you- oznacza "Ty", ale również "Wy"